Dankzij Brussels Airlines en Devos Lemmens eet je vanaf nu frietjes met echte Belgische saus op 10.000 meter hoogte.

Frietjes met echte Belgische mayonaise of andalouse op 10 kilometer hoogte zorgen ervoor dat passagiers niet meer moeten wachten tot ze thuis zijn om te kunnen genieten van hun favoriete Belgische kost.

Vrijdag 9 september 2016 — Puurs. Brussels Airlines en sauzenproducent Devos Lemmens slaan de handen in elkaar om hun frietjes aan boord vanaf vandaag  te voorzien van twee van de favoriete sauzen van de Belgen: mayonaise en andalouse. Je hoeft dus niet meer te wachten tot je in België bent om een stukje thuis te proeven.

Vele Belgen hebben de gewoonte om na een vakantie hun thuiskomst te vieren met frietjes en hun favoriete saus. Sinds deze zomer konden ze al genieten van die Belgische frietjes terwijl ze nog op hun Brussels Airlines vlucht zaten. De samenwerking met Devos Lemmens voegt daar nu nog een extra Belgische toets aan toe door het aanbieden van hun alom gekende sauzen.

Meer specifiek zorgt de samenwerking tussen beide iconische Belgische merken ervoor dat passagiers vanaf vandaag, tijdens hun Europese vlucht van twee uur of langer, een portie frietjes met één van hun favoriete Belgische sauzen aan boord kunnen bestellen. Hiervoor biedt Devos Lemmens hen de keuze tussen twee van de meest populaire sauzen in België: mayonaise en andalouse.

De frietjes aan boord van de Brussels Airlines vluchten worden in de oven klaargemaakt. Passagiers kunnen hun frietjes dippen in  mayonaise of andalouse van Devos Lemmens. Smakelijk!

---------- Einde ---------

Over Continental Foods België

Continental Foods België biedt verschillende bekende merken aan met een rijke geschiedenis in de Belgische retail en out of home voedingsmarkt. Continental Foods België, met hoofdzetel en productiefaciliteiten in Puurs, produceert onder meer sauzen en condimenten, soepen, fonds en bouillons. Het merkenportfoflio van Continental Foods België bestaat uit Devos Lemmens, Liebig DéliSoup’, Royco, Aïki, Imperial, Lacroix, Liebig Bouillon, OXO, V8 en De Blauwe Hand. De oorsprong van Continental Foods België gaat terug tot de oprichting van azijnproducent De Blauwe Hand in 1760. Tweehonderd jaar later fuseert het bedrijf met Devos Lemmens, een ander Belgisch bedrijf dat bekend staat om zijn mayonaise en andere sauzen. Twee jaar later vervoegt ook puddingfabrikant Imperial het bedrijf, dat verdergaat onder de vlag Continental Foods tot het in 1985 wanneer wordt overgenomen door de Campbell Soup Company. In 2013 stoot Campbell Soup Company zijn Europese activiteiten af en sindsdien zijn deze opnieuw actief onder de naam Continental Foods. U vindt meer informatie over Continental Foods België op www.continentalfoods.be

Over Brussels Airlines:

Brussels Airlines, lid van de Lufthansa Groep en van Star Alliance, is de Belgische luchtvaartmaatschappij met het grootste vluchtaanbod van en naar de Europese hoofdstad Brussel. De 49 vliegtuigen en ruim 3500 werknemers van Brussels Airlines zorgen dagelijks voor meer dan 300 vluchten naar meer dan 90 Europese en Afrikaanse bestemmingen, een dagelijkse verbinding met New York JFK en vijf vluchten per week naar Washington D.C. Sinds 7 april vliegt Brussels Airlines ook 5 keer per week naar Toronto (Canada).