Oreo innoveert met Oreo Crispy & Thin

Ontdek Oreo zoals nooit voorheen

Maandag 22 mei 2017 — Oreo lanceert een gloednieuw product: Oreo Crispy & Thin! Met de flinterdunne en knapperige Oreo Crispy & Thin koekjes genieten consumenten van een nieuwe eetervaring. Dit innovatieve en unieke koekje is speciaal ontwikkeld voor volwassenen die op zoek zijn naar een meer verfijnde snack. De Oreo Crispy & Thin koekjes zijn vanaf nu verkrijgbaar in de winkel.

Oreo Crispy & Thin, de nieuwste innovatie van Oreo, ligt vanaf nu in de Belgische winkelrekken. Een Oreo Crispy & Thin bestaat uit twee dunne en knapperige koekjes met daartussen een fijn laagje van de bekende romige vulling. “Naarmate we ouder worden, wordt onze smaak verfijnder, meer gesofisticeerd, maar dat wil niet zeggen dat consumenten geen fun meer zoeken. Daarom ontwikkelde Oreo de Oreo Crispy & Thin,” zegt Amandine Gillet, Brand Manager Biscuits bij Mondelēz. “Als Oreo een Amerikaanse pancake was, dan is de Oreo Crispy & Thin een crêpe. Het perfecte evenwicht tussen verfijning en smaak.

Oreo Crispy & Thin is de ideale snack voor alle koekjesliefhebbers, maar zeker voor consumenten die op zoek zijn naar een verfijnde eetervaring. Met zijn dunne vorm, is het perfect voor bijvoorbeeld een stijlvol koffiemoment onder familie of vrienden.

Oreo Crispy & Thin koffie-etiquette, enkele belangrijke do’s & don’ts:

• Kleine, fijne koekjes, zoals de Oreo Crispy & Thin, stop je in één keer in je mond;
  • Een Oreo Crispy & Thin in je koffie dippen, doe je op een snelle en efficiënte manier;
  • De gastheer/gastvrouw neemt nooit als eerste een koekje want het is hun taak om het gesprek levendig te houden;
  • Je legt geen gebroken koekjes op de schaal (die kan je zelf opeten vóór de gasten aankomen!);
  • Al is de verleiding groot, je stopt nooit meer dan één Oreo Crispy & Thin per keer in je mond.​

Oreo Crispy & Thin koekjes zijn nu verkrijgbaar in de winkel, zowel in een verpakking van 192g (aanbevolen prijs €1.89) als in een losse on-the-go verpakking van 48g (aanbevolen prijs €0.80).

#OreoThins – Crisp. Thin. Delicate

Bekijk zeker ook de Forgotten Finger video: http://www.oreo.com/thins/

Over Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) is een wereldwijd snacking bedrijf, met een omzet van ongeveer $26 miljard in 2016. Het bedrijf is actief in 165 landen en voorziet consumenten van de meest lekkere momenten. Mondelēz International is wereldleider in koekjes, chocolade, kauwgom, snoep en poederdrankjes, met internationale merken als Oreo en belVita koekjes, Cadbury Dairy Milk en Milka chocolade en Trident kauwgum. Mondelēz International is een trots lid van de Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 en Dow Jones Sustainability Index.

Kijk op www.mondelezinternational.com of volg ons op Twitter via twitter.com/MDLZ.

Over Mondelēz International in België

Mondelēz International heeft sterke roots in België en is er al sinds 1870 actief. Het portfolio omvat belangrijke merken zoals Côte d’Or, LU, Milka, Philadelphia, TUC, Prince, Grany en Stimorol. België is de bakermat van iconische merken zoals TUC, LU Prince, Pims, LEO en Côte d’Or. Mondelēz International is er uniek gepositioneerd daar de voedingsproducent nr. 1 is in alle categorieën waar het aanwezig is (chocolade, koekjes, kauwgom en cream cheese). De onderneming stelt in de Benelux ruim 2100 mensen te werk en is gebaseerd in Mechelen. In België heeft de onderneming 3 productiefaciliteiten: een koekjes- en chocoladesite in Herentals (LU & Milka) en 1 fabriek in Namen voor smeltkaas. De koekjesfabriek in Herentals is één van de grootste koekjesfabrieken in Europa met een jaarlijkse productie van 72.000 ton koekjes.

An Ode to the Forgotten Finger

Oreo Crispy & Thin packshot