Persuitnodiging: SMAAK-Event

Woensdag 25 oktober 2017 — Beste %contact.firstname%,

Vlaanderen kan rekenen op een rijke eetcultuur met typische smaken en ingrediënten van bij ons. Samen met VLAM hebben we het genoegen je uit te nodigen op ons SMAAK-event, waar we samen met jou de ingrediënten van eigen bodem binnen enkele gekende gerechten ontrafelen - met een focus op vlees van bij ons.

Tijdens een kookworkshop, begeleid door chef Alex Verhoeven (restaurant Fleur de Sel), kom je meer te weten over de geschiedenis en oorsprong, ambachtelijke bereiding, rijke smaak en assortiment van vlees van bij ons.

Naast chef Alex Verhoeven zal ook slager Peter Vancompernolle (Slagerij Peter & Sabine) aanwezig zijn. Hij kan met veel passie vertellen over de lokale productie en bereiding van vlees van bij ons. Tot slot belicht professor Frédéric Leroy vlees van bij ons vanuit een wetenschappelijke hoek.

Na de workshop zal u de kans krijgen om vragen te stellen aan chef, slager, en professor. Daarna kan u genieten van een heerlijke zelfgemaakte lunch.

Praktisch:

• 8 november
  • Restaurant Jour de Fête, Gustaaf Callierlaan 233 Gent (parkeren kan in New Zebra)
  • Tijdstip: 10u45 –13u30.

Wilt u er graag bij zijn? Graag ontvangen we een bevestiging van uw komst vóór 3 november. U kan zich richten tot Lauren Heeffer (Weber Shandwick – 0494 87 38 12) of Julie Wymeersch (Weber Shandwick – 0479 24 08 00).

Wij kijken er alvast naar uit om u te mogen verwelkomen!

Hartelijke groeten,

Lauren Heeffer